Gaaaaaleet !

Shosaan :D
Helgen har varit galrt rolig.
Fredags åkte vi och såg en teater med skolan där dom skrek typ hela tiden störande.
Träningen var kul en kille brukar alltid stanna kvar och träna på våra träningar  och kan ni gissa hur många sit-ups han gjorde under träningen ?
600 :o
Lördags så köpte jag 2 par skor hi-top och vanliga street.
Sen dra hem till Jesper var vi där ett tag sen skulle vi på filmkväll hos Kimberly.
Helt fucked up var det :D
Dom som kom var jag, Jesper, Sofia, Kimberly, Gabriel och Desiré (stavning).
Såg avatar och upp sjukt bra är ju avatar.
Upp var galet rolig haha.
Gick ut efter ett tag där Sofia, jag och Jesper gled ner som strippor på en lyktstolpe så dom som inte kom missade nåt ;)
Senare på kvällen så fick Gabbe världens allergichock eller nåt han fick världens jävla utslag läskigt :o
2 skulle sova i Kimbes säng och 4 skulle såva på en fet madrass började med mej, Sofia och Gabbe på madrassen Kimbe, Jesper och Desiré slogs om sängen.
Slutade med att Gabbe låg själv i sängen :P
Söndags sov typ inget för vi var vakna hela natten så sen typ 8 sov jag i en timme resten sov till typ 12 förrutom Jesper som skulle på gudstjänst klockan 9 så han somnade typ hela tiden i kyrkan.
Kimbe hittade en film med Jeff Dunham som vi såg på innan jag skulle hem nu sitter jag här och typ halvdör.
Men det var min helg haha hoppas resten har haft lika kul :P

Tills nästa gång ,
Ta hand om er själva och varandra
Larsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0