Provdag !

Shosaan bloggen
Igår bloggade jag inte för att jag hann bara inte hade träning kom hem lite sent o så men nu så back in bussines ;)
Idag så hade jag omprov i fysik gick la sådär ja läste på som fan igår men asså inga frågor kom som ja läste :o
Så ja får la hoppas på ett G iaf.
Nu så snackar ja Lisa som är sjuk så hon får krya på sej.
Ikväll så ja var jag lite seg har typ käkat läst engelska och typ varit vid datan xD.
Men nu så ska jag testa en grej som Lisa tipsade om så vi synes och höres.
Tills nästa gång ,
Ta hand om er själva och varandra
Larsson ♥


ni får en bild från i somras    miss the days
Ger er en bild från i somras

miss the days

Kommentarer
Postat av: Lisa :D

hihi, vad söt du är (a)

ja somras saknar man en del..

fin bild där du, får mig att tänka på första gången jag gick in på din bdb, haha, megaredigerade bilder vart man än tittade ;) we like it!

haha, kommer du ihåg när vi dissade amanda med dedär med saften? så sjukt kul xD

kraam påå diig :D<3

2010-02-24 @ 20:12:34
URL: http://lisaaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0